News
Loading...

To ακούσαμε και αυτό! Βάνα Μπάρμπα "Είμαι αρχαιοελληνίστρια" | Lifestyle




 

«Είμαι από επιλογή αρχαιοελληνίστρια. Αγαπώ πάρα πολύ την αρχαία Ελλάδα. Και σίγουρα θα ήμουν εταίρα... τι άλλο; Τότε οι διανοούμενες ήταν οι εταίρες. Η σύζυγος ήταν ας πούμε το δουλικό. Η γυναίκα του Περικλή, η Ασπασία ήταν εταίρα, χάλι μαύρο, αλλά δεν παύει να ήταν εξουσία» δήλωσε η Βάνα Μπάρμπα στον Φώτη Σεργουλόπουλο και στην Μαρία Μπακοδήμου, κρατώντας σαν δεύτερη επιλογή εποχής την δεκαετία του "50.


«Είμαι από επιλογή αρχαιοελληνίστρια. Αγαπώ πάρα πολύ την αρχαία Ελλάδα. Και σίγουρα θα ήμουν εταίρα... τι άλλο; Τότε οι διανοούμενες ήταν οι εταίρες. Η σύζυγος ήταν ας πούμε το δουλικό. Η γυναίκα του Περικλή, η Ασπασία ήταν εταίρα, χάλι μαύρο, αλλά δεν παύει να ήταν εξουσία» δήλωσε η Βάνα Μπάρμπα στον Φώτη Σεργουλόπουλο και στην Μαρία Μπακοδήμου, κρατώντας σαν δεύτερη επιλογή εποχής την δεκαετία του "50.




Το διαβάσαμε εδώ

Share on Google Plus

About Unknown

Μείνετε μαζί μας για να μάθετε τα πάντα γύρω από την ομορφιά και τη μόδα! Το Lifestyle των αγαπημένων μας αστεριών και tips για να εντυπωσιάσετε τους πάντες!!
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου